استيلي: از بازي امروز هر 2تيم استفاده بردند
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

استيلي: از بازي امروز هر 2تيم استفاده بردند

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 19 مهر 1393برچسب:, , 22:21

 حمید استیلی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل تیم ملی امید گفت: بازی دو نیمه بسیار خوبی را داشت. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. عده‌ای از نفرات ما هستند که می‌توانند در تیم ملی امید حضور داشته باشند. در نیمه اول به این نفرات میدان دادیم و در نیمه دوم از بازیکنان اصلی خود استفاده کردیم. بازی خیلی خوبی بود و دو تیم از آن استفاده کردند.

به گزارش فارس، وی در مورد اردوی کیش اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود. در بعضی از روزها 3 جلسه و در بعضی از روزها 2 جلسه تمرین می‌کردیم. دستاورد این اردو برای ما قابل قبول و خوب بود.

سرمربی راه‌آهن در مورد عدم برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تعدادی بازیکن آسیب دیده داشت و نفرات ‌آن کم بودند و به همین خاطر بازی انجام نشد. با توجه به اینکه مردم به ورزشگاه ‌آمده بودند در نیمی از زمین ما و در نیم دیگر زمین پرسپولیس تمرین کرد.

استیلی در مورد حضور جفرسون بازیکن پرتغالی در تمرینات این تیم اظهار داشت: این بازیکن با ما تمرین می‌کند و عملکرد او را بررسی می‌کنیم. یک بازیکن مقدونیه‌ای هم در کیش با ما تمرین می‌کرد و تا آخر هفته اگر دیدیم این بازیکن به درد ما می‌خورد با او قرارداد می‌بندیم.

سرمربی راه‌‌آهن در پاسخ به این سؤال که بازیکن مقدونیه‌ای حاضر در تمرینات این تیم به خاطر عدم بستن قرارداد تصمیم گرفته دیگر به تهران نیاید، خاطرنشان کرد: خیر، ما خودمان این بازیکن را نخواستیم و عدم نیاز به او را اعلام کردیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید